علی مهدور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش تعیین کننده و موثر پارک ها و بوستان های شهری و محلی در غنی سازی اوقات فراغت خانوارها و توسعه فضای سبز شهری اظهار داشت:در این دوره از مدیریت شهری شهریار، تلاش شده تا نسبت به افزایش سرانه فضای سبز شهری و توزیع متوازن چنین اماکنی(پارک ها و بوستان های محلی) اقدامات سازنده و موثری عملیاتی شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:بهبود زیر ساخت ها در مناطقی همچون امیریه که با تراکم و تکثر جمعیتی روبرو است، به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود:باغ پارک امیریه از نمونه پروژه های تعریف شده در این محدوده از شهریار به شمار می رود که بنا بر زمان بندی تعیین شده، مقرر است در آینده ای نزدیک به صورت رسمی افتتاح شود.

مهدور عنوان کرد:زورخانه شهریار و فرهنگسرای مرکز شهر از دیگر پروژه های تأثیرگذاری است که عملیات احداث آن با تلاش مسئولان پیگیری می شود و با قرار گرفتن آن در مدار بهره برداری، بخشی از نیازهای مربوطه در این حوزه مرتفع خواهد شد.  

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد:در عرصه پروژه های ورزشی نیز تدابیر موثری اتخاذ شده که تلاش برای بهره برداری از فاز یک استادیوم پنج هزار نفری ورزشی و زمین چمن این پروژه از نمونه های آن به شمار می رود.

وی افزود:فاز دوم این پروژه نیز مشمول ورزش های انفرادی، آبی و...می شود که تا پایان سال ۹۵ به صورت کامل افتتاح خواهد شد.

مهدور عنوان کرد:خوشبختانه فرهنگسرای ایثار و سالن آمفی تئاتر شهر نیز آماده سازی شده که می تواند به عنوان مرکز و پایگاهی برای اجرای مناسبت ها و برنامه های خاص شهری استفاده شود.

وی  یادآور شد:تمرکز مدیریت شهری شهریار برای تقویت و توسعه پروژه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی قابل توجه به نظر می رسد و امیدواریم با برنامه ریزی های طراحی شده، روند تحقق توسعه پایدار در منطقه مذکور بیش از پیش تسریع شود.