شهرک ملارد ویلا جنوبی در نقشه گوگل 

شهرک ملارد ویلای جنوبی ، بدون شک مهندسی سازترین شهرک ویلایی غرب استان تهران است که حد فاصل شهرستان شهریار و ملارد واقع شده است.

این شهرک با بلواری اصلی 30 متری ، 4 فلکه،خیابان های فرعی 20 متری و کوچه های 12 متری ، هنر مهندسی شهرک سازی مدرن را به رخ بازدید کننده ها می کشد.

قطعاتی با مترارهای متفاوت که حق انتخاب فراوانی را پیش روی خریداران با هر سلیقه و توان مالی قرار خواهد داد.32 قطعه دو هکتاری 4 قطعه یک هکتاری، 1347 قطعه 1500 متری با ابعاد 25*60 و157 قطعه 525 و 600 متری باعث می شود تا هرکس با هر توان مالی توانای خرید در این شهرک را داشته باشد.

این شهرک نیز مشابه شهرک های دیگر این منطقه، درطرح کمربند سبز تهران قرار داشته که متاسفانه با اجرایی نشدن این طرح به دلایل گوناگون راه برای ورود واحدهای صنعتی به این مجموعه باز شد. ولی با توجه به طرح خروج واحدهای صنعتی از شعاع 120 کیلومتری تهران و انتقال به حاشیه شهرها و دست نخورده ماندن قطعات بسیاری از این شهرک امید می رود حیات دوباره به این شهرک فوق العاده زیبا و مهندسی باز گردد.

با توجه به سند شش دانگ بودن اسناد این مجموعه و قابلیت انتقال قطعی و همچنین پیش بینی رونق دوباره،شاهد مراجعه مجدد خریداران و سرمایه گذاران برای خرید قطعات این مجموعه هستیم.

گروه مشاورین املاک ابادگران به واسطه تیم حرفه ای و قدرتمند خود بی شک مرجعی مطمئن و معتبر برای خرید و فروش ، استعلام قیمت و دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این شهرک و بطور کلی این منطقه می باشد.

ملک های ثبت شده در ملارد ویلا جنوبی :