شهرک ویلایی والفجر در گوگل مپ
 

شهرک والفجر ( زمرد ویلای سابق ) یکی از قدیمیترین و با اصالت ترین شهرک های منطقه می باشد.شهرکی با دو میدان و خیابان اصلی 30 و 20 متری که بیست کوچه 12 متری را به هم متصل می کند.

خیابانهایی با درختان چنار بر افراشته که چهره ای متفاوت و نوستالژیک را از یک شهرک ویلایی کاملا کلاسیک می سازد.این شهرک دارای 683 قطعه می باشد که بیشتر قطعات آن 1000 متری و 1200 متری هستند . قطعاتی با اسناد شش دانگ عرصه و اعیان و قابلیت انتقال قطعی.

شهرک ویلایی زمرد ویلا پس از انقلاب اسلامی و در سال 1359 به کوی والفجر تغییر نام یافت و به دلیل اجرا نشدن طرح کمربند سبز تهران و جنگ تحمیلی، این شهرک تقریبا شهرکی صنعتی به شمار می رفت.اما با این وجود هنوز می توان ویلاهایی با قدمت  30 و 40 ساله که یادگار اصالت سبز این شهرک فوق العاده زیبا هستند را ، مشاهده نمود.

با توجه به اجرایی شدن قانون خروج واحدهای صنعتی از شعاع 120 کیلو متری تهران ، رنگ و بوی باغ ویلایی را می توان از کوچه های و الفجر استشمام نمود.

 طیف جدید باغ ویلاهای مدرن که به تازگی در این شهرک ساخته شده اند نوید آینده ای سبز و بدور از آلودگی های زیست محیطی را می دهند . همسایگی این شهرک با شهرک تیسفون و ملارد ویلای شمالی و جنوبی موقعیتی استراتژیک را برای دارندگان باغ ویلا در این شهرک ایجاد کرده است.

گروه مشاورین املاک ابادگران با مشاورانی خبره و متعهد می توانند بهترین اطلاعات در مورد املاک این شهرک و سایر نقاط منطقه را بدون چشم داشت غیر منطقی،به شما خریداران و فروشندگان محترم ارائه نمایند.

آگهی های مربوط به شهرک والفجر شهریار :
باغ ویلا های فروشی در والفجر شهریار.
باغ های فروشی در والفجر شهریار.
زمین های فروشی در والفجر شهریار.