موقعیت شهرک ویلادشت در گوگل مپ

شهرک ویلادشت در جنوب شهرستان ملارد ، حد فاصل روستای قشلاق و لم آباد واقع شده است . این شهرک مهندسی ساز دارای 928 قطعه می باشد که 840 قطعه آن 1500 متر و در ابعاد 25*60 می باشد . این شهرک در طرح کمربند سبز تهران قرار داشته که متاسفانه به دلیل اجرا نشدن این طرح و ورود واحد های صنعتی به این شهرک ، آسیب فراوانی به بافت باغ ویلایی آن وارد شده است.

با توجه به ممنوعیت فعالیت واحد های صنعتی در شعاع 120 کیلومتری تهران ، امید می رود که با مساعدت نهاد های زیربط ، شاهد شکوفایی دوباره این منطقه استراتژیک و سر سبز باشیم.

ویلادشت دارای یک میدان و یک خیابان اصلی 20 متری می باشد. کوچه های ان نیزبا عرض 12 متر کاملا مناسب بافت ویلایی می باشد.وجود امکانات شهری : آب ، برق و گاز... در بیشتر کوچه های ویلادشت ، باعث رونق بیشتر این شهرک در آینده نزدیک خواهد بود.

ویلا سازی در این شهرک از قدمتی 40 ساله برخوردار است ، برخی از ویلا های این شهرک ارزشی میلیاردی داشته که خود گویای ظرفیت بالقوه این شهرک برای ویلا سازی می باشد.

این قطعات دارای سند شش دانگ عرصه و اعیان و قابلیت انتقال قطعی می باشند.

گروه مشاورین املاک آبادگران بهترین مرجع برای خریدارانی است که قصد خرید و سرمایه گذاری در این شهرک مهندسی ساز را دارند که سابقه طولانی در منطقه و فایلینگ قوی پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم خواهد بود.

اگهی های شهرک ویلادشت ملارد: