مهندس محمودی در معارفه رییس اداره ورزش شهرستان قدس تاکید کرد:
شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی در کشور دارد
نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس گفت: شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی دارد؛ و حضور تیم لیگ برتری پیکان تهران و تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در سطح کشور یکی از نقاط قوت ورزش این شهرستان است.

به گزارش خبر گزاری برنا استان تهران، محمد محمودی شاه‌نشین در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن قدردانی از زحمات سرپرست وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس اظهار داشت: علیرضا صیفوری در مدت کوتاهی که در مسند ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس حاضر بود، به ‌خوبی توانست هم شهرستان قدس و هم اداره ورزش و جوانان ملارد را مدیریت کند.

وی افزود: خوشبختانه شهرستان قدس به لحاظ منابع انسانی توانمند جایگاه بسیاری خوبی دارد؛ هم‌اکنون حضور تیم لیگ برتری پیکان تهران و حضور تیم فوتسال پارسیان شهرقدس در سطح کشور یکی از نقاط قوت ورزش این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش شهرستان قدس همواره متلاطم بوده تصریح کرد: تلاش ما این است که با پاسداشت این ظرفیت‌ها بتوانیم ورزش این شهر را در سطح بین‌المللی و در مسیر قهرمان‌پروری حفظ کنیم.

محمودی شاه‌نشین با اشاره به لزوم افزایش زیرساخت‌های ورزشی در منطقه عنوان کرد: زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در ترغیب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های ورزشی و به تبع آن حفظ سلامت جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، اهمیت فزاینده‌ای دارند؛ در همین راستا ارتقاء امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس باید مورد توجه جدی مسئولان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون مجموعه‌های ورزشی متعددی احداث و به بهره‌برداری رسیده که امید است با حمایت مسئولان و حضور پررنگ جوانان شاهد موفقیت بیشتر آنان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه‌های ورزشی باشیم.