رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با اشاره به رشد ۴۰درصدی ورزشکاران ملاردی در کسب مدال‌های قهرمانی گفت: در شش ماه نخست سال، ۳۲۷ مدال توسط ورزشکاران ملاردی کسب شده است، که رشد ۴۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملارد، علیرضا صیفوری ساعتی پیش در همایشی که به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهرستان ملارد در حوزه ورزش اظهار داشت: شهرستان ملارد از جهات مختلف ورزشی مدال‌های خوش رنگی را در سطح جهانی و آسیایی کسب کرده، که پس از کسب مقام سوم در مسابقات کشور ترکمنستان این موضوع بیش از پیش در ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان مؤثر واقع شد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه سومی شهرستان ملارد در زمینه ورزش همگانی در استان تهران بیان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی نیز جایگاه ارزنده‌ای را در بین مناطق دیگر در غرب استان تهران داریم، که میزان بالای مدال‌آوری ورزشکاران ملارد خود نمایانگر این مهّم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ادامه به مشکلات پیش‌روی ورزش شهرستان اشاره کرد و افزود: دغدغه اصلی ما پروژه‌های عمرانی است که سبب فقدان زیرساخت‌های ورزشی شهرستان شده است؛ از اینرو درصدد هستیم با جذب اعتبارات روند رشد پروژه‌های عمرانی مانند ورزشگاه ملارد، پروژه روستایی بیدگنه، پروژه مهر آذین، پروژه سرآسیاب و تعدادی دیگر از این موارد را بهبود بخشیم.

صیفوری تصریح کرد:‌ تاکنون شهرستان ملارد 20 قهرمان در سطح ملی را پرورش داده است که حائز رتبه‌های برتر در سطح مسابقات بین‌المللی بوده‌اند، ورزشکاران ملاردی در شش ماه نخست سال 96، 327 مدال کسب کرده‌اند، که رشد 40 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه هنوز با افق مطلوب شهرستان در حوزه ورزش فاصله داریم گفت:‌ دست همه خیّرین و بخش خصوصی را می‌فشاریم تا با حضور خود در این شهرستان با توجه به میزان بالای ظرفیتی که وجود دارد، بتوان گام مؤثری را در این مسیر برداشت و در آینده‌ای نزدیک شهرستان ملارد پایگاه قهرمانی در چندین رشته ورزشی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: هیئت کاراته شهرستان درنظر دارد تا به مناسبت هفته تربیت‌بدنی، در یک اقدام فرهنگی ورزشکاران این رشته در جهت تکریم محیط ‌زیست با لباس ورزشی، 20 نقطه از شهر را پاکسازی کنند.