به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال دو موضوع جمع بندی عملکرد سالیانه و آغاز فعالیت های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم بر تعهد اداری و تعلق خاطر سازمانی بیشتر همکاران خود تاکید کرد .
وی گفت: عمده موفقیت هر مجموعه ای مربوط به پرسنل و کارشناسان آن مجموعه است و امیدواریم فرمانداری نیز که از افراد باتجربه بهره مند است همچون گذشته در انجام وظایف ذاتی و قانونی خود موفق و سربلند باشد . خطیبی افزود این موضوعات نباید ما را از رسیدگی به کارهای روزانه و پاسخگوئی به ارباب رجوع غافل کند .

وی ماهیت انتخابات را رقابت و تضارب آراء برشمرد و با اشاره به اهمیت و تاثیر گذاری فرمانداری گفت وظیفه ما در این باره سنگین و سنوشت ساز است . فرماندار ملارد تدبیر و اقتدار را سرلوحه کار فرمانداری عنوان کرد و از همکاران خود خواست از ورود به مسائل جانبی انتخابات همچون تبلیغات ، جریانات و یا حواشی بپرهیزند .

آشنائی و اطلاع از ظرفیت های قانونی ، حساسیت و شفافیت در کارها و قانع کننده بودن اقدامات  برای پاسخگوئی به شائبه های احتمالی  از دیگر نکاتی بود که فرماندار شهرستان ملارد بر انها تاکید کرد . فرماندار شهرستان ملارد از تعیین کمیته های زیر مجموعه ستاد انتخابات و ابلاغ شرح وظایف و برگزاری کلاس های آموزشی برای آنان خبر داد .