نماینده مردم شوش در مجلس گفت: مجلس این اجازه را به وزارت راه و شهرسازی داده که در پروژه های بزرگ بخش خصوصی را وارد کار کند که این وزارت خانه در حوزه مسکن مهر موفق عمل نکرد.
سید راضی نوری در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یکی از وزارت‌خانه‌های مهم در تأسیس زیرساخت‌های کشور را برعهده دارد، وزارت راه و شهرسازی است. با توجه وضعیت اقتصادی کشور این وزارت خانه بسیاری از پروژه‌های زیربنایی را برون سپاری کرده است.
وی افزود: اگر وزارت خانه بتواند مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند می‌تواند زیرساخت‌های جدید را بسازد اما اگر مطالبات پیمانکاران انباشت شود کار عمرانی جدیدی به سرانجام نمی‌رسد.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه وزارت راه پرژه‌های بزرگی دارد که به صورت نیمه کاره رها شده‌اند و از سرگیری این پروژه‌ها نیاز به همت بالا و تأمین اعتبار دارد که باید بخش خصوصی را جذب کنند چرا که با توجه به وضعیت اقتصادی بعید است دولت بتواند این پروژه‌ها را به پایان برساند.
وی با بیان اینکه مجلس با اصلاح برخی از قوانین این اجازه را به وزارت راه و شهرسازی داده است، عنوان کرد: وزارت راه در بخش جاده‌ها و حمل و نقل توانست بخش خصوصی را جذب پروژه‌ها کند اما در مسکن مهر با مشکل مواجه بود و نتوانست موفق عمل کند.