فرماندار ممسنی گفت: با توجه به آماری که از سراسر کشور داشتیم، باسوادترین و جوان‌ترین تیم آمارگیری نفوس و مسکن کشور از آن این شهرستان بود.
تابناک فارس به نقل از فارس:رهام پیکری امروز اظهار داشت: در آمارگیری نفوس و مسکن امسال جوان‌ترین و باسوادترین تیم از آن شهرستان ممسنی بود و 42 تن در این گروه انجام‌وظیفه کردند.
وی افزود: میانگین سنی این گروه 27 سال بود که بیشتر اعضا دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دانشجوی دکترا بودند.
فرماندار ممسنی در ادامه خاطرنشان کرد: در آمارگیری نفوس و مسکن امسال 33 هزار و 772 خانوار در شهرستان ممسنی سرشماری شد که این تعداد در سال 1390 نزدیک به 31 هزار خانوار بود.
پیکری گفت: پیش‌بینی استان برای شهرستان ممسنی افزایش جمعیت 3 هزار خانواری بود اما آمارگیری نشان داد که 2 هزار و 700 خانوار اضافه شده است.
وی همچنین اظهار داشت: نمره شهرستان ممسنی در آمارگیری امسال از نظر کمی 99.6 درصد و از نظر کیفی 98 درصد بود که تمام کارهای پیش‌بینی‌شده به بهترین شکل ممکن انجام شد.
این مقام مسؤول همچنین گفت: در ثبت‌نام اینترنتی نیز 65 درصد مردم موفق به ثبت‌نام شدند که نسبت به آمار کشوری 30 درصد پیشرفت مشاهده شد.
پیکری در پایان نیز اشاره کرد: تیم آمارگیری شهرستان ممسنی زیر نظر معاون فنی فرمانداری که یک نیروی غیر اداری بود کار را به انجام رسانید و وب با توجه به تحصیلات عالیه و تخصصی که داشتند به‌خوبی تیم آمارگیری را هدایت کردند.