مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: هم اکنون ۲۳۰ خانوار تحت حمایت در نوبت انتظار جهت انجام خدمات عمرانی ومسکن قرار دارند که امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران مشکلات مسکن آنان برطرف شود.
به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش بر اساس نیاز خانواده ها انجام می شوداظهار داشت: طی هشت ماهه سال جاری خدمات عمرانی مختلفی از جمله احداث ، تعمیر و بهسازی مسکن به ۵۴ خانواده تحت حمایت ارائه و در همین مدت ۱۶ مورد گواهی معافیت یا تخفیف در هزینه انشعاب آب، برق و گاز جهت مددجویان صادر شده است.
حسینی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت ساخت مسکن توسط کمیته امداد عنوان کرد: طی هشت ماهه نخست سال جاری عملیات احداث شش واحد مسکونی در روستاها و هفت منزل مسکونی شهری با اختصاص یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال از منابع مالی کمیته امداد آغاز شده است و از این تعداد چهار واحد تحویل و مابقی این منازل بیش از ۶۰ درصد پیشرفت عملیات ساختمانی داشته است.
وی با بیان اینکه بیش از دو میلیارد ریال جهت ساخت و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه طی هشت ماهه ابتدای سال جاری هزینه شد ادامه داد: بیش از۴۹۰ میلیون ریال هم در این مدت در زمینه تعمیر، تکمیل، بازسازی و مقاوم سازی ۲۶ منزل مسکونی مددجویی هزینه شد.
سید جلال حسینی  با بیان اینکه کمکهای خیران و مشارکت نیکوکاران در طرحهای مشارکتی این نهاد در کنار اعتبارهای دولتی راه گشای نیازهای مددجویان است اظهار داشت: خیران در هشت ماهه سال جاری با مشارکت در طرح رضوان (کمک به احداث مسکن مددجویان)۶۸۰ میلیون ریال مصالح ساختمانی شامل کاشی، سرامیک، سنگ های ساختمانی  و دیگر مصالح  جهت کمک به این کار خیر اهدا کردند. 
مدیرکمیته امداد شهرستان ابرکوه یادآور شد: هم اکنون ۲۳۰ خانوار تحت حمایت در نوبت انتظار جهت انجام خدمات عمرانی ومسکن قرار دارند که امیدواریم با مساعدت خیران و نیکوکاران مشکلات مسکن آنان برطرف شود.