نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
برای پیشرفت باید به ظرفیت‌های مردمی تکیه کرد/ حضور خیران راه حل مشکلات شهری است
سید جواد ساداتی نژاد حضور خیران را نمود عینی فعالیت‌های مردمی دانست و اظهار کرد: بدون حضور خیران در حوزه‌های ساخت و تجهیز مدارس، مسکن، دانشگاه، راه، سالن‌های ورزشی و پایگاه‌ها و مراکز سلامت، هرگز پیشرفت‌هایی که در سال‌های گذشته در شهرستان مشاهده شده است رخ نمی داد.
FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری
به گزارش خطب شکن، نماینده‌ی مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی آران و بیدگل را شهر مردم خواند و تصریح کرد: بسیاری از شهرهای کشور با کمک‌های دولتی و سرمایه گذاری‌های ملی توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت و اقتصاد پیشرفت کنند، در حالی که این شهرستان با حضور کارآفرینان و فعالیت خود مردم در این زمینه پیشرفت داشته است.
سیدجواد ساداتی نژاد این مطلب را نشان از ظرفیت فوق العاده‌ی مردمی برای توسعه‌ی منطقه عنوان کرد و گفت: برای پیشرفت باید ظرفیت‌های مردمی را جدی گرفت و به آن تکیه کرد.
وی حضور خیران را نمود عینی فعالیت‌های مردمی دانست و اظهار کرد: بدون حضور خیران در حوزه‌های ساخت و تجهیز مدارس، مسکن، دانشگاه، راه، سالن‌های ورزشی و پایگاه‌ها و مراکز سلامت، هرگز پیشرفت‌هایی که در سال‌های گذشته در شهرستان مشاهده شده است رخ نمی داد.
ساداتی نژاد با بیان این که در برخی زمینه‌ها خیران کاشان و آران و بیدگل در کشور پیشتاز و نمونه‌اند تاکید کرد: من معتقدم حتی در زمینه‌های مدیریت شهری نیز باید به سراغ خیران رفت و نقش آنان را پررنگ کرد.
وی حضور مردم و خیران را راه حل بسیاری از مشکلات شهری معرفی کرد و افزود: وظیفه‌ی مسئولان فراهم کردن بسترهایی برای حضور بیشتر مردم و خیران در زمینه‌های مدیریتی است.