گچساران- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: هشت میلیارد و 850 میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان اختصاص یافت.قباد قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از این میزان اعتبارات از محل درآمدهای این نهاد حمایتی است.
وی گفت: این میزان اعتبار برای ساخت 15 باب مسکن روستایی، خرید و احداث 24 واحد شهری و تعمیر کلی و جزیی 60 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: تاکنون عملیات اجرایی هفت باب مسکن روستایی با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 250 میلیون ریال، تعمیر 25 واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال و ساخت هفت مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شده است. 
قربانی با بیان اینکه 90 درصد از مدد جویان زیر پوشش این نهاد حمایتی سر پناه مناسب ندارند، تصریح کرد: انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن یکی از برنامه های اولویت دار این نهاد در سالجاری است.
وی بیان کرد: برای بهسازی هر یک از مسکن های روستایی تا سقف150 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز کرد: هشت میلیارد و 273 میلیون ریال در سال گذشته در زمینه خرید، ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هزینه شد.
قربانی افزود: بیش از 147 واحد مسکونی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان دربافت فرسوده دوگنبدان قرار دارد.
وی گفت: این نهاد حمایتی علاوه بر تسهیلات بانکی بیش از 200 میلیون ریال وام بلاعوض به آنها پرداخت خواهد کرد.
2 هزار و 412 خانوار با چهار هزار و 670 نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.
شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.