استاندار هرمزگان از رتبه سوم هرمزگان در طرح سرشماری ملی اینترنتی نفوس و مسکن درکشور خبر داد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛جاسم جادری استاندار هرمزگان با اشاره به رتبه استان  در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گفت: هرمزگان در سرشماری اینترنتی در رتبه سوم کشور قرار دارد که باید این رتبه را حفظ کنیم و ارتقا دهیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: بهره وری و صرفه جویی را رکن اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود که همه دستگاه ها پای کار باشند و اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های هر استان و تبدیل آن به فرصت های شغلی و درآمدزایی است.
جادری با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان در روز سه شنبه 27 مهر گفت: در این سفر پروژه های آب شیرین کن فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت 15 هزار مترمکعب در روز و همچنین فاز اول واحد فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با ظرفیت 1.2 میلیون تن در منطقه ویژه خلیج فارس در بندرعباس به بهره برداری می رسد.
جادری خاطر نشان کرد: تحویل دهی شناور اقیانوس پیمای کانتینربر ایران کاشان و سکوی تکمیل شده فاز 17 پارس جنوبی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، دیگر برنامه معاون اول رئیس جمهور در بندرعباس خواهد بود.