به گزارش رادیوسهام ؛ با توجه به اینکه فصل جابجایی نسبت به تابستان کم شده اما تغییراتی در بازار مسکن به چشم می خورد، افزایش نسبی قیمت مسکن در شهر تهران باعث شده تا نرخ اجاره هم بالا رود.

البته این افزایش قیمت به دلیل جو روانی است که این روزها بازار برای رونق گرفتن در بخش مسکن ایجاد کرده است، زیرا قدرت خرید مردم نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده است.

به بنگاههای املاکی سری زدیم و قیمت مسکن به این شرح است، البته بستگی به شرایط و نحوه ی قرار گرفتن مسکن قیمت ها در یک محل متغیر است .

قیمت مسکن هر متر مربع در کارگر جنوبی ۴ میلیون تومان ،میدان فردوسی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان،میدان فلسطین ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان،یوسف اباد بیستون ۱۰ میلیون تومان ،پارک ساعی ۹ میلیون تومان،پیروزی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، گیشا ۱۰ میلیون تومان،بریانک ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تهرانپارس دماوند ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نارمک در دشت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ، شریعتی پل صدر ۱۰ میلیون تومان ،میدان سپاه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان،سبلان شمالی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ،پونک سردار جنگل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ،شهران محدوده پاسگاه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.