نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر راه شهرسازی و مسکن از سوی نمایندگان در حال پیگیری است و آنها هیچ گونه اعلام انصرافی را مطرح نکردند.
به گزارش مشرق، علیم یار محمدی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه در کمیسیون متبوعش اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مجلس در این هفته بررسی طرح استیضاح وزیر راه در کمیسیون عمران به تعویق افتاد از این رو بدون شک در اولین جلسه کمیسیون عمران این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه پرونده استیضاح عباس آخوندی به هیئت رئیسه مجلس ارجاع داده شده است هیئت رئیسه از ما درخواست کرده است که مجددا این موضوع را با حضور وزیر مورد بررسی قرار دهیم که متاسفانه آخوندی در جلسه گذشته کمیسیون عمران حضور پیدا نکرد.
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه رایزنی های آخوندی با نمایندگان مجلس پیرامون لغو طرح استیضاح وی امری طبیعی است گفت: ما این موضوع را به جدیت مورد بررسی قرار خواهیم داد.
یار محمدی اظهار کرد: تا به این لحظه نمایندگان طراح استیضاح آخوندی از درخواست خود پیرامون استیضاح وی انصراف ندادند از این رو بدون شک کمیسیون عمران و هیئت رئیسه مجلس باید این موضوع را در دست بررسی قرار دهد.
نائب رئیس کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: بهتر است در شرایط فعلی آخوندی به منظور حل طرح استیضاح خود در جلساتی که از سوی کمیسیون عمران برگزار می شود حضور پیدا کند زیرا عدم شرکت در جلسات تبعات منفی را برای وی و وزارتخانه متبوعش خواهد داشت.