فرماندار ابرکوه توسعه بیش از پیش کشور را مستلزم همراهی،‌وحدت و حراست از دستاوردهای انقلاب دانست و از افتتاح 38 طرح کشاورزی، خدمات شهری و عمرانی به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایسنا- منطقه یزد،«سیدنبی رسولی» ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر،‌ اظهار کرد: امسال در دهه فجر 38 طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت:‌ این طرح ها بیشتر در حوزه های کشاورزی، خدمات شهری، عمرانی، خدماتی، مسکن مددجویان و ورزشی است.
فرماندار ابرکوه در ادامه به طرح‌های شاخص شهرستان ابرکوه در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: آغاز فاز بعدی فاضلاب شهری، آغاز خط انتقال آب و بهره برداری از منبع ذخیره آب شرب بخش بهمن، بهره‌برداری از 100هکتار طرح آبیاری نوین، تحویل شش باب خانه مدد جویان کمیته امداد و افتتاح چند سالن ورزشی از جمله طرح‌های مهم دهه فجر در ابرکوه است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران بخاطر ولایت مداری و شجاعت امام خمینی (ره) و درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب در مقابل ابرقدرتها 38 سال روی پای خود ایستاده و توطئه های دشمنان را درتمام جبهه خنثی کرد.
وی با بیان این که مشارکت مردم در جشن های انقلاب اسلامی سبب اقتدار بیشتر نظام می شود گفت: دهه فجر فرصت مناسب برای شناخت هر چه بیشتر نظام و دستاوردهای انقلاب و دولت تدبیر و امید است که باید همه ما تلاش کنیم برنامه‌های ایام الله دهه فجربا مشارکت مردم برگزار شود.
رسولی تصریح کرد: دستاوردهای درخشان دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا برقراری آرامش سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سه سال گذشته جزء با درایت و تعامل عزتمندانه بدست نیامده است.
فرماندار ابرکوه در پایان بابیان این که بمناسبت دهه مبارک فجر بیش از 400 برنامه فرهنگی و ورزشی دراین شهرستان برگزار می شود اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای اعلام دستاوردهای نظام و دولت برخواسته از اراده مردم در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ایجاد روحیه امید، شور و نشاط در جامعه است