عصر اعتبار- مدیر شعب بانک مسکن اصفهان در جلسه شورای مسکن استان بسته خدماتی بانک مسکن را در راستای رونق بخش مسکن و ساختمان تشریح کرد.
بسته خدمات بانک مسکن در راستای رونق بخش ساختمان
به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،  که باحضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار شد؛ مهدی بلوچی مدیرشعب بانک مسکن استان، بسته خدمات این بانک  شامل  مزایا و شرایط ویژه حساب صندوق مسکن یکم، تسهیلات بافت فرسوده ، تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن، حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان و افزایش سقف تسهیلات مشارکت مدنی احداث واحدهای مسکونی را تشریح کرد.
وی گفت : بانک مسکن همواره به عنوان یک بانک تخصصی توسعه ای دولتی در بخش مسکن وساختمان با سابقه 78 سال فعالیت در عرصه مسکن و تسهیلات دهی به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه عمل کرده است و در دولت تدبیر و امید نیز ، این فعالیت های تخصصی به صورت کامل و جامع و توسعه ای در ریل اصلی صنعت مسکن و ساختمان قرار گرفته است.
مدیراستان بانک مسکن استان  اصفهان درادامه با تشریح کامل شرایط تسهیلات صندوق مسکن یکم و بافت فرسوده تصریح کرد : ما آمادگی داریم تا به هم استانی ها ، انبوه سازان و درخواست کنندگان تسهیلات ساخت وساز به صورت پکیج کامل در قالب صندوق زمین و ساختمان هم از نظر اعتباری و هم به عنوان  تامین کننده منابع مالی خدمات ویژه وانحصاری ارائه کنیم.
بلوچی ضمن اشاره به شرایط آسان اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و همچنین نرخ تک رقمی بی سابقه سود تسهیلات صندوق مسکن یکم بر ضرورت همکاری و همیاری دستگاه های مرتبط به منظور اطلاع رسانی و ترغیب متقاضیان تاکید کرد.
زرگرپور استاندار اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به اعتبارات مربوط به بافت فرسوده و خرید مسکن اظهار داشت : با وجود تسهیلات خوب و نرخ‌های قابل قبول تسهیلات مربوط به خرید واحدهای مسکونی ، لازم است تا بررسی های لازم به منظور استفاده بهینه و بیش از پیش محصولات جدید بانک مسکن در جهت رونق بخش ساختمان و مسکن در استان و به تبع آن ایجاد اشتغال از سوی دستگاه های ذی ربط انجام پذیرد.