همه نهادها موظفند درآمدهای خود را به حساب دولت واریز کنند
نماینده مردم رشت گفت: متاسفانه از زمانی که وزارت ورزش و جوانان ادغام شد، اجحافی در حق جوانان صورت گرفت و در نهایت بودجه ورزش و جوانان بیشتر صرف ورزش شد، درحالی که تنها یکی از مطالبات جوانان، ورزش است.
«غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه‌ریزی و بودجه و تلفیق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا پیرامون اضافه شدن یک ردیف جدید در بودجه جهت اشتغال و ازدواج جوانان گفت: متاسفانه از زمانی که وزارت ورزش و جوانان ادغام شد، اجحافی در حق جوانان صورت گرفت و در نهایت بودجه ورزش و جوانان بیشتر صرف ورزش شد، درحالی که تنها  یکی از مطالبات جوانان، ورزش است.
او ادامه داد: مطالبات جوانان در این روزها شامل تشکیل خانواده، مسکن مناسب، امکانات رفاهی و شغل مناسب است. از این رو ما تشخیص دادیم بیش از 20درصد بودجه وزارت ورزش به نیازها و مطالبات غیر ورزشی جوانان اختصاص پیدا کند و بودجه جدایی برای این مسئله اختصاص پیدا نکرده است.
نماینده مردم رشت با اشاره بر اینکه "یکی از مباحث مورد بحث و مهم در جلسه کمیسیون تلفیق بررسی همین بودجه مورد نیاز  جهت رفاه جوانان بود" گفت: در موارد غیرورزشی و 80 درصد باقی مانده، تقسیم بر دو شده که40درصد بودجه صرف هزینه‌های جاری اداری ورزش و 40درصد به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده می‌شود.
ایمن‌آبادی در خاتمه پیرامون  شفاف‌سازی منابع مالی در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گفت: به جز بانک‌ها و موسسات مالی که درآمد دارند و درآمدشان برای خودشان است طبق اصول متعدد قانون اساسی و اصل53 باقی نهادها  موظف هستند درآمدهای خود را  به حساب خزانه دولت پرداخت و واریز کنند. خیلی بد است که ما در یک کشور چندین صندوق مالی از درآمدهای جاری داشته باشیم. اگر همه درآمدها در یک مسیر مشترک در خزانه دولت جمع‌آوری شود درآمدها  و هزینه‌ها شفاف می‌شود. این ماده قانونی به قوه قضاییه و ارکان دیگر را برای شفاف سازی شامل می‌شود و حتی قوه مقننه با این قانون مکلف می‌شود اگر درآمدی دارد به خزانه دولت واریز شود، مگر اینکه در قالب لایحه مجوز بگیرد.