مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: يكهزار و 777 ميليارد اعتبار براي بازسازي و نوسازي مسكن روستايي اين استان در دولت يازدهم اختصاص يافته است.
به گزارش بسيج سازندگي به نقل از ايرنا:
سهراب رئيسي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين ميزان اعتبار در قالب 12 هزار و 199 فقره تسهيلات به متقاضيان پرداخت شده است.
به گفته وي در سال جاري 2 هزار و 77 فقره تسهيلات به ارزش 391 ميليارد ريال اعتبار پرداخت شد.
رئيسي تصريح كرد: از ابتداي تشكيل بنياد مسكن انقلاب اسلامي تاكنون 80 هزار و 214 فقره تسهيلات نوسازي و بازسازي مسكن روستايي به ارزش چهار هزار و 450 ميليارد ريال به متقاضيان واگذار شده است.
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري ادامه داد: در دولت يازدهم 57 ميليارد و 310 ميليون ريال كمك بلاعوض براي بازسازي مسكن به 2 هزار و 866 خانوار در مناطق آسيب ديده پرداخت شده است.
رئيسي، كمك هاي بلاعوض نوسازي و بازسازي مسكن روستايي به 10 هزار و 183 خانوار استان از ابتداي تشكيل بنياد مسكن تاكنون را 137 ميليارد و 300 ميليون ريال اعلام كرد.
بنابرگزارش هاي اين اداره كل، حدود 80 هزار واحد مسكوني روستايي در چهارمحال و بختياري وجود دارد كه از ابتداي تشكيل بنياد مسكن انقلاب اسلامي تاكنون 41 هزار واحد از اين تعداد با استفاده از تسهيلات بنياد مسكن استان بهسازي، بازسازي و نوسازي شده است.
از مجموع 748 روستاي چهارمحال و بختياري 539 روستا بالاي 20 خانوار است.
بخش قابل توجهي از شهرهاي استان چهارمحال وبختياري داراي جمعيت زير 20 هزار نفر است و خدمات بخش مسكن را از بنياد مسكن دريافت مي كنند.