خدا می داند پروژه های نیمه کاره گیلان چه زمانی به بهره برداری می رسد!
عادت دولت ها نیمه کاره رها کردن پروژه ها است/ خدا می داند پروژه های نیمه کاره گیلان چه زمانی به بهره برداری می رسد!
حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین با بیان اینکه استان گیلان از زیر ساخت های استاندارد در حوزه راه و شهرسازی در کنار مسکن برخوردار نبوده است، اظهار کرد: متأسفانه پروژه های ملی در بحث راه آهن، آزاد راه و… در دولت های مختلف پیگیری شده است و نیمه کاره رها شده است.
وی با تأکید بر اینکه در هر دولتی اقدامات عمرانی انجام می شود ولی نیمه کاره رها می کنند، اضافه کرد: راه آهن قزوین ـ رشت نیز در فهرست این پروژه ها قرار دارد.
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با اشاره به ساختار توریستی و گردشگر خیز استان گیلان، تصریح کرد: عموما امکاناتی که باید در اختیار گیلان برای تقویت زیر ساخت ها در این استان قرار می دادند انجام نشده است.
زارع فومنی با بیان این نکته که خدامی داند این پروژه ها کِی به بهره برداری کامل می رسد، اضافه کرد: باید در عمل دید که دولت در تکمیل این پروژه ها در اواخر عمر مدیریت خود چه اقدام عملی انجام خواهد داد.
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه باید دید این پروژه ها باز نیمه کاره رها می شود یا خیر، گفت: با وعده و وعیدهای مختلف مسؤلان باید دید آیا باز هم این پروژه ها به چالش کشیده می شوند یا خیر؟!