فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مدد‌جویی در روستاهای کشور با همکاری کمیته امداد ساخته شده است و یکی از مشکلات حاشیه‌نشینی در شهرها ورود روستانشینان به حاشیه شهرها است.
سردار ضیاءالدین حزنی در آیین افتتاح پروژه‌های سازندگی و  محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان که با حضور سردار سلامی برگزار شد اظهار داشت: مناطق محروم در همه جای کشور ما وجود دارد که حاشیه‌نشینی‌ها نیز دلیلی بر آن شده است.
۴۲۰۰ واحد مسکن مدد‌جویی در روستاهای کشور ساخته شد
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء افزود: سپاه با وجود همه ماموریت‌ها در حفاظت و امنیت و دفاع همیشه در کنار مردم است و این جزو افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در قرارگاه خاتم‌الانبیا بوجود آمده است، افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی، زیرساخت‌های بهداشتی و سلامت و فرهنگی در روستاهای وابسته به 3 دهستان در استان البرز در حال اجرا است.
سردار حزنی تصریح کرد: در شهرستان‌های سروآباد، بیجار، سرباز و زهک از صفر تا صد طرح‌های امنیتی و چهار محور فرهنگی، اشتغال‌زایی، بهداشتی و سلامت در حال اجرا است.
وی با تاکید بر اینکه 40 هزار جهیزیه در مناطق پیش‌بینی شده تا پایان امسال  اهدا می‌شود، افزود: 4 هزار و 200 واحد مسکن مدد‌جویی در روستاهای کشور با همکاری کمیته امداد  ساخته شده است و یکی از مشکلات حاشیه‌نشینی در شهرها ورود روستانشینان به حاشیه شهرها است.
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء گفت: سپاه مسئولیتی در این موارد ندارد اما نمی‌توانیم امنیت را در مناطق مختلف تامین کنیم ولی در آن منطقه آب شرب، پل ارتباطی و دیگر امکانات رفاهی وجود نداشته باشد، هر جا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم و مسئولان با همدیگر هماهنگ باشند آبادانی به ‌وجود می‌آید.