سرویس صحن
نماینده ملایر در مجلس با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مسکن مهر فراهم نیست و ساکنان آن با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند، گفت: وزیر راه و شهرسازی باید با جدیت بیشتری به رفع این مشکلات بپردازد.
سه‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
مراکز آموزشی در پروژه های مسکن مهر با ضعف جدی مواجه هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احد آزادیخواه در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر عدم رسیدگی به مشکلات ساکنان مسکن مهر گفت: صاحبان مسکن مهر در این پروژه‌ها ساکن شده‌اند ولی هیچ کدام از زیرساخت‌ها در این بخش فراهم نشده است، به عنوان مثال مراکز آموزشی در این پروژه ها با ضعف جدی مواجه هستند از این رو باید اذعان کرد مشکلات متعددی وجود دارد لذا برای رفع آنها باید جدیت بیشتری به کار گرفته شود.
وی در تذکر به وزیر تعاون، رفاه و امور اجتماعی مبنی بر رسیدگی به مشکلات حاشیه‌نشینان شهری گفت: حاشیه‌نشینان قشر ضعیفی هستند که همواره در شکل‌گیری و نگهداشت انقلاب سهم داشتند اما امروزه از امکانات کمی بهره می‌برند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر به وزیر علوم، فناوری و تحقیقات گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای ملایر با حدود 3 هزار دانشجو صرفاً 2 عضو هیأت علمی دارد و در این میان مشکلات متعددی مانند وجود خوابگاه نیمه کاره و ... در این دانشکده وجود دارد.
وی در تذکر دیگر به رئیس جمهور و وزیر جهاد گفت: ضمن تشکر از اقداماتی که در رابطه با خرید تضمینی یا تخصیص یارانه برای کشمش ارائه شد اما باید اذعان کرد کشاورزان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه در شعارها حمایت از کشاورزان عنوان می‌شود، گفت: اما در میدان عمل و هنگام بهره‌برداری محصولات کشاورزان همیشه با مشکلات جدی مواجه هستند لذا باید فکر اساسی در این خصوص کرد و از رئیس جمهور نیز می‌خواهم با دلسوزی نسبت به کشاورزان و تولیدکنندگان حمایت جدی از آنها داشته باشد.
آزادیخواه در تذکر به وزیر آموزش  و پرورش تصریح کرد: عدم رسیدگی به مطالبات فرهنگیان، هماهنگ سازی حقوق معلمان، عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، مطالبات معلمین و ... از مواردی است که در این حوزه باید به آنها توجه شود.
نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در تذکر به وزیر کشور گفت: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته در روزهای پایانی منتهی به اربعین اتفاقاتی در پشت مرز مهران رخ داد که باید علت آن مشخص شود و دلیل آن عنوان شود؛ وزیر کشور به عنوان رئیس ستاد اربعین باید با جدیت از هم اکنون ضمن بررسی مشکلات کنونی برای سال آینده اقدامات مناسبی را در نظر بگیرد./