زندگی خارج از شهر 

افراد زیادی علاقه مند به زندگی در خانه های شهری و آپارتمان ها هستند لیکن هستند کسانی که علاقه مند به زندگی در باغ ویلا ها هستند ؛ خرید باغ ویلا علاه بر اینکه نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود میتواند برای شما سبک متفاوتی از زندگی را به ارمغان بیاورد .

در این مطلب از وبسایت Abadmelk که متعلق به املاک Abadgaran واقع در فاز یک اندیشه روبروی فرهنگسرای ایثار می باشد به بررسی مزایا و ویژگی های باغ ویلا های نقلی با متراژ های پایین می پردازیم .

از جمله مهم ترین مزایای باغ ویلاهای نقلی نگهداری آسان تر، نسبت به باغ ویلا های بزرگ می باشد ؛ این گونه باغ ویلا ها مکان های مناسبی برای به اجرا در آوردن تخیلات فردی در زمینه طراحی باغ ویلا نیز می باشد .

 تجملات کمتر ، سرعت در تمیزکاری ، صرفه جویی برای خرید از دیگر مزایای باغ ویلا های نقلی هستند .

 بطور مرسوم صمیمت بین افراد خانواده در مکان های کوچک بیشتر می شود در نتیجه از دیگر ویژگی های باغ ویلا های نقلی که متراژی تا حداکثر 700 متر دارند می باشد .

این باغ ویلا های نقلی همچنین از نظر صرف انرژی و مخرب بودن تاثیر کمتری روی محیط زیست دارند و با مصرف کمتر آب ، برق و دیگر منابع آثار مخرب کمتری برای محیط زیست به دنبال خواهند داشت .

دیزاین باغ ویلا نقلی 

تصور اشتباهی که ممکن است در رابطه با این باغ ویلا ها ایجاد شود این است  که به دلیل فضای کمتر ظاهر و دیزاین چشم گیری نخواهند داشت در صورتی که اگر در کنار تیم املاک آبادگران باشید در مناطق باغ ویلایی مختلف غرب استان تهران که جزو بهترین مناطق باغ ویلایی محسوب می شوند باغ ویلا های نقلی بسیاری را به شما معرفی خواهند کرد که در کنار نقلی بودن و قیمت مناسب برای خرید و فروش باغ ویلا بصورت کاملا مدرن و با بهترین امکانات و متریال طراحی  و اجرا شده اند .

Malard abadgaran

به عنوان مثال اگر بخواهیم در منطقه ویلایی نشین ملارد ویلا جنوبی که در منطقه باغ ویلایی ملارد واقع شده است باغ ویلایی نقلی به شما معرفی کنیم که در کنار متراژ پایین و فروش به قیمت آن بصورت مدرن طراحی شده و دارای انشعابات کامل است و بصورت سند تک برگ عرصه و اعیان به نام خریدار محترم واگذار خواهد شد ؛ این باغ ویلا در کنار مدارک کامل دارای تمامی امکانات رفاهی چون استخر شنا چهارفصل مجهز به تصفیه خانه است و بصورت کاملا فول فرنیش به فروش خواهد رسید و این یعنی شما عزیزان نیازی نیست که زمانی را برای خرید وسایل رفاهی لازم برای زندگی در این باغ ویلا نقلی در ملارد ویلا جنوبی صرف کنید ؛

می توانید از طریق لینک زیر جهت مشاهده و خرید و فروش باغ ویلا نقلی در ملارد اقدام نمایید و مشخصات تکمیلی باغ ویلا مذکور را بدست آورید .

باغ ویلا نقلی در ملارد ویلا جنوبی 

در ادامه مطالب بالا می توان گفت که علاوه بر ملارد ویلا جنوبی که یکی از مناطق ویلایی نشین غرب تهران محسوب می شود می توانیم درسایر مناطق نیز باغ ویلا نقلی به شما عزیزان معرفی کنیم که ویلا احداث شده در آن بصورت فلت طراحی شده و استخر شنا چهارفصل آن در بهترین موقعیت باغ ویلا جایگذاری شده و مناسب جهت سکونت دائم می باشد و مناسب برای عزیزانی است که می خواهد زندگی جدیدی را به دور از هیاهو و شلوغی داخل شهر تجربه کنند ؛ شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر تمامی مشخصات این باغ ویلا نقلی در کردامیر شهریار را مشاهده کنید .

باغ ویلا نقلی در کردامیر شهریار

Abadgaran 

فایلینگ باغ ویلا های نقلی که تیم حرفه ای املاک آبادگران در اختیار دارند به چند مورد ذکر شده در این مقاله خلاصه نمی شود ؛ چرا که شما عزیزان با تیمی حرفه ای و با تجربه همراه شده اید که در زمینه خرید باغ ویلا ، فروش باغ ویلا و حتی خرید و فروش زمین و سایر املاک مورد نظر شما می توانند بهترین گزینه جهت مشاوره دادن به شما خریداران عزیز باشند ؛

حتی اگر شما عزیزان قصد خرید باغ ویلا ندارید و تمایل دارید که باغ ویلای خود را برای فروش بگذارید می توانید با اطمینان خاطر ملک خود را به تیم مشاورین املاک آبادگران بسپارید تا جهت فروش آن اقدام نمایند .

همچنین نکته حائز اهمیت دیگر می تواند این باشد که شما عزیزان همچنین می توانید باغ ویلا ، باغ ، زمین و سایر املاک خود را بصورت شخصی در وبسایت Abadmelk  آگهی کنید که بی واسطه با خود شما عزیزان جهت خرید و فروش ملک از طریق خریدار تماس حاصل شود .  

ویژگی مناطق ویلایی نشین

همانطور که بیان شد با تعدادی از مناطق باغ ویلایی و ویلایی نشین غرب استان تهران آشنا شدید که ملارد و شهریار جزو آن ها می باشند ؛ این مناطق به دلیل ویلا نشین بودن دارای امنیت بالایی می باشد ، در برخی از قیمت های این ملارد و شهریار مجموعه های باغ ویلایی احداث شده که دارای نگهبانی 24 ساعته می باشند و امنیت بالایی دارند .

دکوراسیون باغ ویلا نقلی

معمولا دکوراسیون باغ ویلا نقلی دارای تداوم بالایی از نظر مالی و محیطی است .

زندگی در باغ ویلا های بزرگ تر مستلزم صرف هزینه های بالا برای وسایل خنک کننده، برق، محیط زیست و… بر اساس متراژ باغ ویلا است ؛ این در حالی است که اگر باغ ویلا نقلی داشته باشید ، این هزینه‌ ها می ‌تواند به مراتب کمتر می باشد ، فقط لازم است ابتدا سبک دکوراسیون خود را انتخاب کنید و بعد به تهیه اسباب مورد نیاز بپردازید.

 به علاوه شما می ‌توانید برای دیزاین باغ ویلا نقلی خود از لوازم ساده و مقرون به صرفه تری نیز بهره بگیرید ، در باغ ویلای نقلی به دلیل محدود بودن فضای موجود سعی کنید وسایل اضافی و به درد نخور را حذف کنید تا در حد ممکن فضایی سازماندهی شده و مرتب داشته باشید .

فضای بیرونی باغ ویلا

امروزه بروز ترین مکان ها نیز فضایی جداگانه برای پرورش گل و گیاه دارند ؛ چرا که وجود گل و گیاه در باغ ویلا موجب سرزندگی می شود و ماهیت اصلی باغ ویلا به وجود این گل و گیاه و درختان بستگی دارد زیرا این ها هستند که فضای بیرونی باغ ویلا را رقم می زنند ؛

در طراحی باغچه ای کوچک در فضای ویلای خود ، می توانید از انواع باکس ها و گلدان های کوچک و بزرگ در کنار درختان مثمر در ابعاد و اندازه های مختلف برای پرورش گل های زیبا استفاده کنید .

می توانید متناسب با فضای باغ ویلا نقلی خود از کوسن هایی که با رنگ گل ها هماهنگی دارند ، در فضای باغ خود استفاده کنید . استفاده از دیوار سبز امروزه کاربرد بسیاری در طراحی باغ ویلا های نقلی دارد. کاشت گیاهان مختلف بر روی دیوار بهترین راه برای استفاده کاربردی از محوطه های کوچک می باشد. استفاده از گیاهان رونده برای ساخت این گونه باغ های عمودی بسیار کاربردی می باشد .

در نتیجه شما عزیزان می توانید به راحتی با هزینه خیلی کمتر از باغ ویلا های بزرگ جهت دیزاین و فضا سازی در باغ ویلا نقلی خود اقدام نمایید و آن را برای سکونت دائم خود و عزیزانتان آماده سازی کنید .