شهرک ملارد ویلا شمالی در نقشه گوگل
شهرک ملارد ویلا شمالی جزو طرح کمربند سبز تهران بوده که متاسفانه به دلیل اجرایی نشدن این طرح و ورود واحد های صنعتی ، هیچ گاه به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرد.

شهرک ملارد ویلای شمالی با بلوار 25 متری باغ فلکه و کوچه هایی 12و15و20 متری نمایی از یک شهرک مهندسی ساز را به ذهن متبادر می کند.قطعات ابتدای این شهرک به تعداد 223 قطعه از600 متر تا 1191 مترمی باشد که بیشترمورد مصرف واحدهای صنعتی و تجاری قرار گرفته است. 357 قطعه ی 1500 متری با ابعاد 60*25 نیز در قسمت شمالی شهرک منطقه ویلایی ان را تشکیل می دهند.

قطعات این شهرک دارای سند شش دانگ و قابلیت انتقال قطعی می باشند.

با توجه به ممنوعیت فعالیت واحد های صنعتی در شعاع 120 کیلومتری تهران و الزام به تعطیلی کارگاه ها و شرکت های صنعتی و انتقال به حاشیه شهر تهران، امید می رود که این شهرک ویلایی به تولدی دوباره دست یابد.

با توجه به موارد فوق و احتمال بسیار زیاد تغییر کاربری قطعات این شهرک به  کاربری مسکونی انتظار می رود خرید و فروش و ساخت و ساز در این شهرک از رونق فزاینده ای برخوردار شود.

کارشناسان پیش بینی می کنند به دلیل همجواری قطعات شرقی این شهرک با شهرک جعفریه این قطعات به صورت بافت مسکونی و قطعات غربی نیز بصورت بافت باغ ویلا قابل بهره برداری بشوند . به نظر می رسد وجود امکانات شهری در تمام نقاط این شهرک و اسناد شش دانگ ، نگاه خریداران زیادی را به سمت خود متمایل کرده و سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کند.

گروه مشاورین املاک ابادگران بعنوان قدیمی ترین مشاور املاک در ناحیه شهرستان شهریار و ملارد افتخار دارد تا با فایلینگ کامل و گسترده خود و همچنین ارائه مشاوره صادقانه ، بهترین مشاوره را در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه به شما مشتری محترم ارائه کند.

آگهی های مربوط به ملارد ویلا شمالی ملارد :
باغ ویلا های ملارد ویلا شمالی ملارد.
باغ های ملارد ویلا شمالی ملارد.

زمین های ملارد ویلا شمالی ملارد.